It's a gift...........


Not always an easy gift to carry

De senaste dagarna har varit jävligt jobbiga, för att vara ärlig. Det har inte med tankar att göra, inte med funderingar eller någonting annat psykiskt. Det är det här förbannade illamående. Jag vet ärligt talat inte vad jag ska göra. Jag mår illa från att jag vaknar tills att jag somnar, så fruktansvärt jobbigt. Jag kan inte/känner inte för att göra någonting. Vill inte träffa någon, orkar inte gå ut och alla byxor, leggings, kjolar spänner som aldrig förr. Trots att jag inte har ett enda put, bara känslig. Det kanske kan låta urlöjligt men jag mår så illa att jag knappt kan stå rakt. Så är det. Och imorgon börjar jag jobba. Reser till Hanoi och i övermorgon ska jag träffa min grupp och påbörja min rundresa tillsammans med dem. Hur det ska gå till, hur jag ska kunna göra ett bra jobb, är för mig ett mysterium. Hur? Har ni några tips mot grav.illamående snälla! Lämna en kommentar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0