In doubt



Ibland är de bra, de där sidorna. Familjeliv, blimamma, minbebis och allt va de nu heter men ibland kan de också vara förjäkla dumma. Dumt att läsa alla forum, sidor och utvecklingssymptom. Speciellt kanske om man är jag. Vilket ju jag är.. Så nu står jag här (ja, jag står och skriver idag... Omväxling förnöjer!?) och är osäker på om jag ens är gravid...? Är jag? Testet sa ja... Mensen är tre veckor sen. Brösten ömmar och jag är sur o grinig samtidigt som jag mår illa. MEN! Jag springer inte på toaletten om jag ska!? Eller? Tydligen "ska" jag vakna på natten av att jag måste gå på toa eftersom knyttet trycker på och jag borde bli kissnödig oftare.. Men fasen, jag sover som en stock fram till 9-10 på morgonen och inte ens då är det någon brådska. Är det, den, han, hon, för liten igen? Det har visat sig i de två tidigare graviditeterna att fostret varit för litet. Är det samma igen? Eller är jag helt enkelt en skengravid? I så fall, why? Verkar skit konstigt eftersom det, ärligt talat, kommer lite olämpligt.. Men ändå välkommet, missuppfatta gärna rätt.

I hopp om lite klarare besked inom en snar framtid sätter jag mig och stickar vidare på halsduken som aldrig blir klar. Ska nog passa på att lyssna lite på P2 och säga ack ack ack när jag ändå håller på.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0