giggly piggly



Bra dag. Hade ett långt samtal med min älskade sambo i förrgår och jag tror vi har clearat det vi behöver nu. Hade i vart fall en underbar kväll tillsammans igår! Tack för det!! <3

Idag har jag mest tagit det lugnt och varit på ett underligt fnisshumör. Ni vet, typ som när man var 15 år och fnittrade på flickrummet med tjejkompisarna. Remember? Hela dagen. Helt fantastiskt! Har spenderat rätt mycket tid framför datorn och kikat runt bland de bloggar jag följer och hittade jätte fina tapeter på en av dem. Mokkasin. En riktigt mysig blogg, väl värd ett besök. Väl där vart jag väldigt förtjust i en tapet som fanns med i ett av inläggen och har sparat bilden av den i min vision-map. Sedan får vi väl se om just den kommer att komma upp på en vägg någonstans i framtiden.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0