Early cravings

Sockerkakssmet. Men va härligt! Jag fullkomligt dreglar efter sockerkakssmet..! Kunde jag inte valt något som var bara lite mer onyttigt?!? Och dessutom, något som faktiskt hade fungerat att äta..?! Så vitt jag kommer ihåg är det väl ägg i smeten? Och i äggen här är risken för salmonella inte skitliten. Grattis! Får försöka omvandla till ett sug på apelsiner eller något istället, hade varit betydligt mycket bättre! Men men, what to do!?

Nu ska jag gosa lite med min purrande katt här bredvid i väntan på att karln ska komma hem från gymmet. Tanken var väl egentligen att jag också skulle masat mig dit - men nä. Så vart det ju inte då. Tråkigt.. Usch ja, tråkigt! Att jag inte gick......

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0